crm

Avantajları

  • Mükemmel pazarlama stratejisi/li>
  • Gelirleri arttırma
  • Satış aşamasında tam destek
  • İş süreçlerinin verimliliği

Proje Detayları:

İçerisinde bulunan modüller sayesinde üretimden satışa firmanızın pazarlama stratejisini kendiniz belirler, işin devamlılığını sürekli rapor ve analizler ile takip edersiniz.

crm

Neden Proje Yönetim Takip Programı?

Firmanızda satıştan-pazarlamaya kadar olan süreçlerde,müşteri hedef kitlenizi belirleme, müşterilerinizi kontrol edebilme, müşterilerinizin isteklerine daha kolay ulaşabilmenizi, pazarlama sonucunda ne kadarlık bir dönüş elde ettiğinizi analizlerle görmenizi ve müşteri potansiyelinizi arttırmayı, kısacası firmanızı bu yönde geliştirmeyi hedefledik.

  • Müşterilere hızlı cevap vermek
  • Teklifleri satışa dönüştürmek
  • Satış ekibinin takibini yapmak
  • Maaliyetlerden tasarruf
  • Analiz ve raporlar
crm

Pazarlama Stratejisi

Pazarlama ve Satış aşamasında, Müşteri İlişkileri Yönetim Programı (CRM)’mız firmanızın en hızlı ve etkin bir biçimde ürününüzü hangi sektörlerde pazarlayacağınızı, kimlere, ne şekilde ulaşabileceğinizi, personelinizin performansınızı nasıl analiz edeceğinizi, ve raporlarla pazarlama ağınızı nasıl oluşturacağınızı sizi adım adım yönlendirerek, size daha etkin bir biçimde ürünlerinizi pazarlamanızı sağlayacaktır.

Satış Destek

Ürünlerinizin pazarlamadan sonraki satış aşamasında; ürünün hangi firmaya ne kadar maliyetle satıldığını, firmanıza olan maliyeti ve kar-zarar analizlerinin saptanmasını, muhasebesel dökümanlarının tutulmasını ve satıştan sonraki aşamada içinde bulunan teknik destek modulu ile (iç yazışmalar) ürününüzle ilgili oluşan problemleri en hızlı ve etkin bir biçimde teknik destek personelinize ileterek müşteri memnuniyetinizi arttırmayı sağlar.

Verimli İş Süreçleri Analizi

Süreçler kurumsal firmaların yapı taşlarıdır. Firmaların yaptığı tüm faaliyetler süreçlerden geçer. İyi yönetilmiş süreçler, birbirini destekleyen ve iç içe entegre bir yapı oluşturur.Ayrıca bu süreçlerin iyi analizi ve bu süreçlerde yapılan küçük iyileştirmeler, bağlantılı olduğu diğer süreçleri de etkilediği için, performansa etkisi büyük olacaktır. Böylelikle süreç iyileştirmeleri verimliliği beraberinde getireceği için kazanca dönüştürecektir.

crm

Pazarlama Stratejisi

Pazarlama ve Satış aşamasında, Müşteri İlişkileri Yönetim Programı (CRM)’mız firmanızın en hızlı ve etkin bir biçimde ürününüzü hangi sektörlerde pazarlayacağınızı, kimlere, ne şekilde ulaşabileceğinizi, personelinizin performansınızı nasıl analiz edeceğinizi, ve raporlarla pazarlama ağınızı nasıl oluşturacağınızı sizi adım adım yönlendirerek, size daha etkin bir biçimde ürünlerinizi pazarlamanızı sağlayacaktır.

crm

Satış Destek

Ürünlerinizin pazarlamadan sonraki satış aşamasında; ürünün hangi firmaya ne kadar maliyetle satıldığını, firmanıza olan maliyeti ve kar-zarar analizlerinin saptanmasını, muhasebesel dökümanlarının tutulmasını ve satıştan sonraki aşamada içinde bulunan teknik destek modulu ile (iç yazışmalar) ürününüzle ilgili oluşan problemleri en hızlı ve etkin bir biçimde teknik destek personelinize ileterek müşteri memnuniyetinizi arttırmayı sağlar.

crm

Verimli İş Süreçleri Analizi

Süreçler kurumsal firmaların yapı taşlarıdır. Firmaların yaptığı tüm faaliyetler süreçlerden geçer. İyi yönetilmiş süreçler, birbirini destekleyen ve iç içe entegre bir yapı oluşturur.Ayrıca bu süreçlerin iyi analizi ve bu süreçlerde yapılan küçük iyileştirmeler, bağlantılı olduğu diğer süreçleri de etkilediği için, performansa etkisi büyük olacaktır. Böylelikle süreç iyileştirmeleri verimliliği beraberinde getireceği için kazanca dönüştürecektir.